wtorek, 23 października 2012


Minęło troszeczkę czasu, od kiedy zajrzałam tutaj ostatni raz. Spowodował to brak czasu, zajęcie nauką, sprzątaniem, siostrzenicą, a kiedy już miałam troszeczkę czasu by dodać jakiś post, byłam za bardzo zmęczona. Także zawsze coś stało mi na drodze by urozmaicić ten blog. Troszeczkę ponudzę, ponieważ nie mam pomysłu o czym mam pisać, jakie dodawać zdjęcia. Może pomożecie mi i napiszecie mi w komentarzach i wiadomościach prywatnych ( za które bardzo dziękuję ) co Was interesuje i o czym mogę pisać by was zachęcić do częstego wchodzenia tutaj i zainteresowania moimi postami. 
budzinska.natalia@onet.pl <-- Zapraszam do pisania na mój e-mail.







Ja, Kacperek, Adaś, Duda ;)
( o Nich też tutaj napiszę )


8 komentarzy:

  1. ale masz piękne włosy!
    dziękuję za komentarz :) motywujesz mnie do dalszego działania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło !! Świetnie wygladasz i masz przeuroczy nagłówek !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. według mnie, pisz o tym, co Cię interesuje. notki z serca są najfajniejsze :)
    właśnie zastanawiam się nad powiększaniem zdjęć, jednak boję się, iż notki będą za długie i już w ogóle nikt nie będzie chciał ich czytać czy oglądać do końca zdjęcia xdd

    OdpowiedzUsuń
  4. jak wchodzisz na bloga i piszesz komentarz nie musisz zostawiac linka do loga, bo mam cie w zaobserwowanych i jak mam wolny czas to wchodze na twojego;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne zdjęcia, dobra ekipa i piękne buty :)
    zapraszam i zachęcam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne to ostatnie zdj ;D
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. popieram Karolinę :)

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga