wtorek, 4 września 2012

Ciężko

Sama nie wiem co się ze mną dzieje od kilku dni, jestem przemęczona, wiecznie chce mi się spać, jednak jak  już przychodzi wieczór nie mogę zasnąć. Leżę do około godziny 2.00 aż w końcu znużę się leżeniem powoli zasypiam. Wstaje po 5 godzinach snu zupełnie wyczerpana, jeszcze bardziej niż przed pójściem spać...
Nie mam siły na nic, jestem rozkojarzona... 
Dzisiejszy dzień w szkole był dość ciekawy, jednak bardzo szybko zrobiłam się senna.
Nie mam pojęcia co mam zrobić by zacząć się wysypiać, być skupiona i w końcu zacząć się uczyć...

Jeśli macie jakieś sprawdzone sposoby na przemęczenie, brak koncentracji proszę doradźcie mi ;)


5 komentarzy:

  1. też nie mogę spać :( nie usnę wcześniej niż o 1... ;/
    mam taką samą tapetę w pokoju! ;p
    jasne, że można wiedzieć! :D tylko niestety muszę Cię rozczarować, bo... tak naprawdę to koszula mojego brata (zwinęłam ją trochę i wpuściłam w spodnie, bo była na mnie "trochę" za duża xd), a kołnierzyk wzięłam od jakiejś swojej starej sukienki ;d
    pozdrawiam i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To więc koszula Twojego brata musi być cudowna ;p

      Usuń
  2. Jasne
    Guerlain Parure Extreme dostaniesz w Daglasie lub Sephorze

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję Kochana za miły komentarz :* :) bardzo bardzo mi miło. :) jak dbam o figurę... cóż, nie jest to nic szczególnego. jem zupełnie normalnie, niczego sobie nie odmawiam. ale do idealnej figury wieeele mi brakuje, dlatego trochę sobie ćwiczę, kiedy mam czas i ochotę. :) a niebawem planuję zapisać się na basen. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, nie mam pojęcia co Ci poradzić, może więcej ruchu na '' wymęczenie się '', potem gorąca, nużąca kąpiel i śpimy do rana jak zabici!

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga