poniedziałek, 3 września 2012

Cześć.

Cześć, otóż mamy rozpoczęcie roku za sobą ... Niektórych to cieszy, drugich przeciwnie. Ja jakoś nie mam zdania na ten temat, jest ono podzielone. Z jednej strony wiadomo jest jakieś zadowolenie z mojej strony, dlatego, że zobaczyłam wariatów z mojej klasy, a z drugiej strony zaczyna się dziesięciomiesięczna nauka w drugiej klasie Liceum Ogólnokształcącego " TEMPUS "...
W sumie nie mam jakichkolwiek pomysłów na zdjęcia swoje jak i moich modelek. Blog stanie się nudniejszy niż zawsze- za co przepraszam. Postaram się jednak prowadzić go tak byście chętnie wchodzili tutaj czytali posty, komentowali i oczywiście oglądali zdjęcia. A teraz to tyle. Mam nadzieję, że jeszcze się odezwę ;)

Teraz troszeczkę zdjęć z " ostatniego piwka" 
















1 komentarz:

  1. Sorki , że dopiero teraz odpisuje . Tak jak chciałaś już daję :) http://anonimowakatastrofa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga