środa, 19 września 2012

Zachcianki.

       Cześć ! Od pewnego czasu mam ochotę na dużo rzeczy, zaczynając od jedzenia kończąc na zakupach, na które w tej chwili brak mi funduszy. Przed chwilą dopadła mnie ochota na kawę, więc musiałam coś z tym zrobić. No i od dłuższego czasu miałam ochotę na genialny serial  TVN'u ( MAGDA M.), który niestety nie jest już emitowany w telewizji, więc oglądam na internecie. 
     Od paru dni ( tygodni) nie mam czasu dla siebie, więc podczas oglądania serialu jestem zmuszona odrabiać lekcje, bądź przygotowywać coś do szkoły... 
Zero wolnego czasu na kobiece sprawy... Powoli zaczyna mnie to drażnić. 



Dziś wieczorem dodam post z różnymi inspiracjami ;)

8 komentarzy:

  1. niestety szkoooła !! ja też nie mam praktycznie na nic czasu !!!
    super blog !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. też nie mam na nic czasu -___-
    a ja też tak czasem mam, że mam różne zachcianki,i ciężko jest im sprostać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. brak czasu coś o tym wiem ;/
    kawa na pewno pyszna

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam to uczucie :)
    Bardzo podoba mi się twój blog ♥ A może odwiedzisz mój ?
    alaaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszne zdjęcia , narobiłaś mi ochoty na jedzenie ;)))

    zapraszam do mnie :
    http://whereverigo1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga