poniedziałek, 8 października 2012

Dlaczego jesteś taka chuda ?!

Tak właśnie, pytanie, które widoczne jest w tytule postu jest pytaniem, które jest w moim życiu codziennością, jednak nie jest mi przyjemnie, gdy ktoś o to pyta. 
Moja waga nie zależy ode mnie, jestem jaka jestem i ani ja ani osoby, które potrafią tylko krytykować tego nie zmienią. Także uważam, że obeszło by się bez chamskich odzywek i spojrzeń.
Wiele osób powtarza mi, że bardzo by chciało mieć taką figurę- bardzo się z tego cieszę, jednak nie ja- ja wolałabym być minimum 10 kg grubsza. 



Nawet czasami zastanawiam się czy mogę ubrać krótkie spodenki, obcisłe spodnie czy buty na obcasie. 
A jest to dla mnie nie lada wezwanie. Jednak, gdy już to zrobię to czuje się bardzo niepewnie a w dodatku gdy słyszę jakieś chamskie komentarze ( od osób do których najchętniej też bym się doczepiła jeśli chodzi o ich wygląd, bo zazwyczaj osoba komentująca mnie się nadzwyczajnie do tego nie nadaje... ), po prostu mam ochotę się rozebrać, albo iść w kąt i się popłakać...

Niektórzy ludzie po prostu są za głupi by zrozumieć, że nie z mojej winy jestem chuda. ;)



17 komentarzy:

  1. nie przejmuj się ludźmi oni po prostu zazdroszczą !:)

    masz świetne nogi

    OdpowiedzUsuń
  2. trzeba się nauczyć siebie w pełni akceptować , i tego ci przede wszystkim życzę! :)

    ps masz cudowne nogi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję bardzo i za komplement i za radę.
      Staram już ooj długo długo się zaakceptować w 1oo % ale jeszcze muszę popracować ;)

      Usuń
  3. zaakceptuj siebie taką jaka jesteś, spróbuj nie zwracać uwagi na docinki innych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przejmuj się tym. ;* ja tez jestem chuda nawet bardzo i wszyscy się mnie pytają czy ja to w ogóle to cos jem ;D a ogólnie to chyba jesteś strasznie wysoka? może masz ochotę się obserwować? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Tak jestem wysoka bo mam 176 cm ...
      Więc nieciekawie to wygląda z moją wagą ;)

      Usuń
  5. ja też często słyszę "dlaczego jesteś taka chuda?!" hehe :D ja myślę, że to nic złego, każdy jest inny i już :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm to TY im odpowiadaj: po prostu mam taka przemianę materii ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcesz się zamienić ?

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bym dużo dała za taką figurę ;) zawsze możesz spojrzeć na to z takiej strony - lepiej być chudą, ale mieć wagę w normie, niż ważyć 132123839013091 kg i ledwo się ruszać. albo przynajmniej zakładać obcisłe bluzeczki, spod których wylewa się sadło -.- i nie uważaj tego za swoją wadę, ale za atut, naprawdę wiele dziewczyn chciałoby być na Twoim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja musze dbać o to co jem - szybko tyję i szybko chudnę :)

    figura taka jak twoja ma + i - ale jak każda, skup sie na plusach bo jest ich wiecej :) myśl pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a moim zdaniem masz świetną figurę! mało tego, podoba mi się Twój blog, chyba będę tu zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Like the first pics!

    http://thestyleattitude.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  12. ale masz za to chlopaka, ktory cie mooocno kocha i ladne czarne wlosy, ktore uwielbiam :)♥

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga