niedziela, 7 października 2012

7 października

Oczywiście nudna niedziela, za oknem słoneczko, lecz na termometrze tylko 9 stopni.
Chciałabym iść na spacer, jednakże jak co niedzielę trzeba wziąć się do nauki, choć nikomu się nie chce.


Związki. 
Ja osobiście uwielbiam związki, uwielbiam gdy ktoś idzie zakochany, aż promieniuję wtedy w radości.
Idą zakochani, nic wokół ich nie obchodzi istnieją tylko dla siebie. 
Życzę im szczęścia i wytrwałości w miłości, bo jak wiadomo związki, które rozpadają się po pierwszej lepszej kłótni to nie związki.
Brrr zakochana jesień. 





4 komentarze:

  1. u mnie straszny deszcz:( okropna pogoda ... zazdroszczę słoneczka
    ciekawy blog ;)
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Marzę o słońcu, u mnie jest cały dzień szaro a do tego złapało mnie jesienne przeziębienie.
    Jesień to chyba jedyna pora roku kiedy każdy nagle ma ochotę mieć tego kogoś. Zawsze zastanawiało mnie dlaczego tak się dzieje ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. u Ciebie przynajmniej słońce, a u mnie pada deszcz...
    dziękuję za komentarz, to bardzo miłe :) motywujesz mnie do działania :D!

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga