poniedziałek, 10 września 2012

Nowe cele.

Ilu z Was wyznaczało sobie swoje cele bądź drogi, którymi chcieliście podążać. Jestem przekonana, że większość z blogerów jak i nastolatków, którzy nie posiadają bloga, bądź jakiegoś portalu społecznościowego. A jednak cele wyznaczamy sobie od najmłodszych lat, do dziś dzień. Oczywiście zawsze nasze cele wyglądały podobnie : " Od jutra nie palę " bądź " Wejdę do domu nie włączę komputera czy telewizora, a odrobię lekcje " Jednak nie zawsze plan skończył się powodzeniem. Z powodu braku silnej woli. Tak jest z każdym z Nas. Bardzo czegoś chcemy jednak nasze przyzwyczajenia wygrywają z Nami i plany z celami idą w niepamięć. Dlatego napisałam na kartce bardzo znaczący dla mnie cytat " Łam zasady, spełniaj marzenia. " Obok niego stoi różyczka od mojego chłopaka, który zawsze mnie w spiera i powtarza iż cel uświęca środki. W jakiś sposób motywują mnie te dwie rzeczy. ;)



Zapraszam do komentowania ;)


7 komentarzy:

  1. wow super i genialny post !!!!!!!!!!!!!! milo by bylo gdybys sosala mnie do obserwatorow :) http://onedreamoneway.blogspot.com/ no chyba ze nie chcesz.................... :/ zrozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście chciałabym dodać Cię do obserwatorów. Jednak wszystko to zostanie zrobione na moim starym koncie. Nie bardzo umiem odkręcić, by robiło się to na moim teraźniejszym. ;)

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się Twoja notka, ponieważ poruszyłaś temat, który obowiązuje każdego, ale nie każdy o nim mówi, zgadzam się również z Twoim chłopakiem iż cel uświęca środki.
    A jeśli chodzi o ten cytat i różyczkę to jest to dobra motywacja na każdy kolejny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Ten cytat jest genialny, jednak nie zawsze można zrealizować to co ma się w planach i to jest mój problem.
      ;)

      Usuń
  3. faajny blog ^^
    (oczywiśćie obiecamy komentarz ) :D
    +obserwuje : >>

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga