środa, 5 września 2012

Suukienki

Wrzesień, wrześniem ale niedługo mój cudowny chłopak będzie miał 8-nastkę, później Jego studniówka, moja studniówka i moja 8-nastka i w między czasie moja klasa organizuje połowinki. Chcąc nie chcąc muszę sprezentować sobie minimum trzy sukienki, ( na trzy tematy ). Chciałabym by każda z nich była oryginalna, miała swój charakter i troszeczkę pazura, a jednocześnie ma być spokojna i elegancka. Oczywiście do tego trzeba jeszcze dobrać odpowiednie buty no i dodatki. Ja aktualnie nie mam pomysłów, a przecież musiałabym już się za to zabierać. Kurczę, może mi pomożecie, macie jakieś pomysły ?? 
Proszę o pomoc nadsyłajcie zdjęcia czy linki do różnych stron. Bardzo Was proszę ;))
Tutaj troszeczkę pomysłów, które i tak muszę rozważyć ... 
Ciężko.

+ z góry przepraszam za jakość zdjęć.





+ Teraz troszeczkę muszę usiąść do lekcji.




3 komentarze:

  1. ostatnia ma prześliczny kolor, a druga świetny krój:)
    http://olgusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mam rade :)
    niewygodnie się czyta jak jest taka mala czcionke :)
    przynajmniej dla mnie ;)
    a na 18 tce pewnie bedziesz ladnie wygladac, to do siebie ma kazda dzieczyna ;p
    www.zonaeisteina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga