poniedziałek, 29 października 2012

Miło.

Cześć ;) Oczywiście efekt zdjęć z modelką Angeliką nie zadowala mnie za bardzo, lecz sesja była spontaniczna i żadna z nas nie miała czasu by się przygotować. Dodam jedno zdjęcie z tej sesji resztę znajdziecie na http://myxmodels.blogspot.com/ jeszcze dziś.

Wczorajsze, niedziele popołudnie spędziłam bardzo miło z moim najdroższym mężczyzną. Po raz pierwszy piekliśmy babeczki i muszę przyznać, że wyszły zniewalająco, czego w ogóle się nie spodziewaliśmy.



Natomiast dzisiejsze popołudnie spędziłam zawalona książkami, oczywiście, praktycznie jak zawsze, jednak żadna, nawet najmniejsza wiedza nie potrafiła mi wejść do głowy. Jutrzejsze popołudnie spędzę tak samo, nie mam już czasu ani ochoty spędzać ani sekundy dłużej  nad książkami, zeszytami, zbiorami zadań i kserówkami, w których już nie długo będę mogła " pływać ".  Głowa mi pęka od nadmiaru wiedzy, która nigdy mi się nie przyda. Gdy nadszedł późniejszy wieczór trzeba było się troszeczkę zrelaksować i wziąć kąpiel, później cieplutkie kakao i powrót do nauki.  Nienawidzę takich dni, jednakże będą one pojawiały się co raz częściej, aż do świąt, później  ferii, gdzie sobie odpocznę i nadrobię stracony czas i jego brak.
Byle do środy w południe ;)







DobraNOC :)



4 komentarze:

  1. JA już historii uczyć się zakończyłam :P
    Też kiedyś korzystałam z tej książki

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne to zdjęcie *.* mam taką samą książkę od historii tak w ogóle i też mam klasówkę teraz ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. sympatyczny blog :) obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://madamedeluxe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga